Ste spoznali, da je oglaševanje na Googlu vaša najboljša možnost, da čim hitreje dobite obiskovalce na svojo spletno stran, ki trenutno nima obiska, pa vas zanima, kakšen je za Google AdWords cenik? V kolikor boste poslali takšno vprašanje na različna podjetja, se v prvi vrsti zavedajte, da se čim bolj izogibajte podjetjem, ki imajo določen pavšal, ki se praviloma v takih primerih določa, da se za določen znesek lahko dobi toliko klikov. Veliko bolj pravilno in tudi pošteno je, da se za Google AdWords cenik določi na podlagi pavšalne odstotka od porabljenih sredstev. To torej pomeni, da se za Google AdWords cenik oblikuje na podlagi tega, koliko je njegova stranka plačala Googlu. Se pa seveda mora ta zunanji strokovnjak, ki oglasno kampanjo na Googlu vodi, truditi in zasledovati cilj, da je za Google AdWords cenik čim nižji na posamezen klik. Pri tem pa se mora to podjetje zavedati in tudi točno vedeti, kaj vpliva na Google AdWords cenik. Osnova vsekakor je t. i. quality score ocena oz. ocena kakovosti in višja kot je, nižja je cena na klik, kar pa seveda velja tudi v obratni smeri. Quality score pa je odvisen od tega:

  1. Če je oglas zanimiv, ga bodo uporabniki radi klikali ob čim več prikazih in ocena kakovosti bo visoka;
  2. Ključne besede, s katero so povezani oglasi, morajo biti čim bolj smiselno povezane z oglasom in tudi s spletno stranjo;
  3. Dobre spletne strani; če potencialni kupec dobi informacije hitro in na njemu primeren način, bo hitro izpeljal nakup in se na spletno stran tudi vračal.

Google AdWords cenik

Načeloma je seveda v teoriji to bistveno lažje kot je v praksi in ravno zato tudi obstaja Googlovo orodje, ki v osnovi omogoča določa vsaj neke okvirne vrednosti za Google AdWords cenik za posamezen klik na posamezen oglas, ki pa se jasno lahko spremeni tudi glede na to, kakšna je ocena kakovosti. Vsekakor je vse skupaj v teoriji bistveno bolj enostavno kot pa je v praksi, zato pa je tudi tako zelo pomembno, da se izbere podjetje, ki ima za Google AdWords cenik določen na podlagi dejanske porabe, pri čemer pa to podjetje zasleduje cilj čim nižje vrednosti plačila na posamezen klik.